Service & Retour

KLantenservice Webwinkel SPOONK

Zichttermijn


Bij SPOONK heb je een een zicht- of bedenktermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper. Retourzendingen dien je binnen deze termijn van 14 dagen aan te melden via het mailadres  info@spoonk.com  

Hierna heb je volgens de wet nog 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

 

Retour zenden

Retourzendingen dien je binnen 14 dagen na ontvangst te melden via info@spoonk.com

We nemen alleen ongedragen artikelen retour voorzien van het originele kaartje. Vermeld duidelijk het artikel, maat en ordernummer. Hierna kun je het pakket retourneren via een servicepunt van PostNL, DHL of DPD (keuze is vrij). Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Bij het versturen via de brievenbus is het risico voor de verzender.

Zodra de retourzending door ons is ontvangen ontvang je het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug. De betaling gaat via dezelfde weg als dat de aankoop gedaan is. Als je een volledige bestelling retourneert krijg je het volledige bedrag van aankoop inclusief verzendkosten teruggestort (als je die verzendkosten hebt betaald natuurlijk). De retourneringskosten zijn voor jouw rekening.

Ruilen

Ruilen is helaas niet mogelijk. Wil je een ander artikel of een andere maat proberen, plaats dan een nieuwe bestelling via de webwinkel. De prijs van het geretourneerde artikel wordt zo snel mogelijk teruggestort. 

 

Service gebruikte artikelen

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt.

SPOONK adviseert de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te inspecteren. Wanneer de artikelen in gebruik zijn en je vindt productietechnische gebreken, deze graag zo spoedig mogelijk met uitleg en foto`s via email melden bij info@spoonk.com

Binnen 3 werkdagen zullen wij een mogelijke serviceoplossing aanbieden. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is, krijg je een vervangend artikel of - in overleg- geld terug.

Klachten die wij niet kunnen oplossen zijn: afgeven van kleur en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen die niet direct na ontvangst geconstateerd zijn en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.

De bovenstaande mogelijke serviceoplossingen zijn indicaties. De serviceoplossing geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de consument toekent.

Verzending of ruiling zie het bovenstaande bij: Retour zenden (met uitzondering van de bedenktermijn van 14 dagen).

 

SPOONK Service


Wij zien graag dat je tevreden bent over het product en onze service. Bij de interne inkoopselectie wordt goed gekeken naar het productieproces en het gebruik van hoogwaardige en duurzame materialen. Door monitoring kunnen we vaak al veel mogelijke retourzendingen voorkomen. Recyclen en milieu staan hoog in het vaandel bij SPOONK. Voor vragen, opmerkingen, klachten of tips kan je terecht bij de klantenservice via info@spoonk.com

Het is namelijk voor jou en voor ons belangrijk dat je geheel tevreden bent.

 

Geschillenregeling


Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of dienst. Neem in dat geval dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen uiterlijk binnen 5 dagen reageren. Komen we er samen niet uit, dan kun je te allen tijde tegen betaling van euro 25,- klachtgeld jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Word je in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld aan jou terugbetaald. Vorenstaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.

© 2016 - 2024 SPOONK | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel